Ми одягаємося в строгі костюми і модельне взуття , щоб підкреслити своє положення в суспільстві. Але , вибираючись на відпочинок , воліємо джинси і кросівки. Щоб було зручно , ніде не Терло , що не жало , та й забруднити не шкода. Однією одягу на всі випадки життя поки немає. А ось спробувати підібрати універсальний автомобіль можна .

У цій ролі непогано виглядають середньорозмірні SUV’и . Причому деякі з них , на відміну від набули широкого поширення “паркетників” , являють собою грізну зброю в боротьбі з пересіченою місцевістю . Саме до таких автомобілів можна віднести і Lexus GX 470 . Крім того , Lexus – це завжди шикарно і багато. Машини збирають в підрозділі Toyota , яке спеціалізується на випуску автомобілів , призначених в першу чергу для американського ринку.

«Джі ікс » виглядає динамічніше , ніж Toyota Prado , на базі якої він зроблений. Конфігурацією фірмової решітки радіатора і фар машина нагадує розкішні Lexus’овскіе седани . А якщо автомобіль ще і чорного кольору , як у нашому випадку , то виглядає він дуже респектабельно.

на вершині

Людей , що сидять в салоні Lexus GX 470 , оточує комфорт , до того ж вони в прямому сенсі слова виявляються на висоті , адже сидиш в « джи ікс » досить високо. Але жодних проблем з посадкою / висадкою не виникає. А це часом так важливо – не забруднити дорогі штани і взуття . Для зручності пасажирів автомобіль обладнаний широкої підніжкою , яка підсвічується , варто тільки відкрити двері (навіть при вимкненому світлі і « габаритах »). Мовляв , дивіться , ваша світлість , куди лакований черевичок ставите , щоб не промахнутися да не забруднитися .

Великі « лопухи » бічних дзеркал надають достатню інформацію . При включенні задньої передачі вони нахиляються , проектуючи на задні колеса. Дуже зручно , враховуючи висоту посадки. Обтяжувати себе зайвими рухами не доводиться. Всі регулювання електричні (навіть глибини і висоти керма ) . Світло і «двірники » можуть включатися автоматично , досить повернути підрульові перемикачі в відповідне положення . Коробка – 5 -ступінчастий “автомат” , варіантів немає , без зимових та спортивних режимів і ручного перемикання. Можна тільки обмежити діапазон перемикань трьома передачами , скажімо , на спусках , або двома – для подолання найбільш складних ділянок або буксирування яхти або вагончика з коханою конячкою . В іншому АКПП все робить сама – вибирає передачу , підлаштовуючись під темперамент водія.

Сидячі в другому ряду можуть відрегулювати нахил своєї половинки спинки , виставити індивідуальну температуру. А хочеться відпочити і розслабитися , будь ласка , відключив « вібру » на телефоні , надів навушники , – і потонули , пропали турботи зовнішнього світу в акордах улюбленої мелодії.

А є ще й третій ряд . Причому для полегшення посадки є спеціальна сходинка поруч із заднім диваном. Але все ж на “гальорку” краще відправити нащадків благородного сімейства , можна навіть трьох. І , будьте впевнені , на рівень комфорту вони скаржитися не будуть. Шкіра на сидіннях тієї ж вичинки , що й на інших, індивідуальні дефлектори обдування . Захотілося вдихнути свіжого повітря – відкрийте віконце – кватирку. А якщо немає бажання перетворювати шикарний позашляховик в автобус , сидіння третього ряду можна скласти, збільшивши таким чином об’єм багажника.

Чи не перестарайся

Під потужний гул V- подібної “вісімки” величезний потік крутного моменту ( 433 Нм) , що проходить через автоматичну коробку вже при 3400 об / хв і передається на всі чотири колеса – 53 % вперед і 47 % назад при рівному коефіцієнті зчеплення всіх покришок , – впевнено і непомітно розганяє важку машину. Але , потрапивши під враження від такої динаміки , не варто забувати , що основна шкала ( в першу чергу звертаєш увагу на неї) на спідометрі все ж у милях , і реальна швидкість більш ніж у півтора рази вище передбачуваної . В основу конструкції Lexus GX 470 покладена лонжеронная рама , а задня підвіска залежна . Тому на поворот керма « джи ікс» реагує м’яко, з запізнюваннями , характерними для позашляховиків. І хоча з ростом швидкості GX 470 трохи « присідає » , ввалюватися в віражі на дуже великій швидкості все-таки не варто. У цьому випадку важкий і високий автомобіль починає плавно кренитися , немов величезний фрегат , і вислизати назовні повороту. Звичайно , система стабілізації не дрімає. Але пристосування , що скасовують закони фізики , в автомобілях поки ще не варті. До того ж постійне зусилля на кермі не надає чіткої зворотного зв’язку. Так що не варто ганятися за « заточеними » під асфальт конкурентами . « Відігратися » Lexus GX 470 зможе на пересіченій місцевості. А на асфальті кредо цього автомобіля – максимальний комфорт . Навіщо , питається , знижувати швидкість перед трамвайними шляхами і на розбитій дорозі? Адже немає ніяких поштовхів , ударів , стукотів. Немов на величезному кораблі , припливом над усіма вадами полотна. Єдина незручність викликають поздовжня і поперечна розгойдування кузова , а також « клевки » при різкому гальмуванні.

Правда , в спортивному режимі підвіски з максимально жорсткими амортизаторами (є декілька проміжних стадій) крен у віражах менше. І при цьому GX 470 все одно залишається дуже комфортним на будь-якій дорозі , будь то побитий асфальт або бруківка .

Єдиний у двох обличчях

І все-таки Lexus GX 470 – це не міський стиляга , який тільки і може , що грізним виглядом розполохувати легковика , штурмувати бордюри і форсувати глибокі калюжі. «Джі ікс» має дуже серйозний позашляховий потенціал – жорстко блокуються міжосьовий диференціал , нерозрізний міст ззаду , пневмоподвеску , демультіплікатор і систему допомоги при спусках з гори. Мабуть, тільки дорожній малюнок шин обмежує просування « джи ікси » по болотах і бруду.

По « пересеченке » ж Lexus GX 470 із завидною завзятістю просувається всюди , куди направляє його водій. Завдяки великому ходу підвіски « джи ікс » практично завжди спирається на землю усіма колесами. Але навіть тоді , коли деякі з них вивішуються , проблем не виникає. Досить жорстко заблокувати міжосьовий диференціал , як машина спокійно повзе далі . На самий крайній випадок в трансмісії мається знижений ряд , який активізується додатковим важелем.

Звиси кузова невеликі, і геометричну прохідність деколи обмежує тільки кут рампи. Втім , варто натиснути на кнопку , як пневмопідвіска піднімає Lexus GX 470 , збільшуючи дорожній просвіт. Опускається машина таким же чином або автоматично , як тільки набере 20 км / ч.

вдалий варіант

На « джи іксе » можна не тільки справити належне враження , але й не впасти обличчям в бруд (вибачте за каламбур) на серйозному бездоріжжі , скажімо , під час виїзду на природу. Ось тільки підставляти чорні лаковані борта під гострі « кігті » гілок дерев і кущів шкода , навіть незважаючи на те , що вони майже наполовину захищені пластиком під колір кузова.